Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i przedstawienie porządku obrad.
2.
Sprawozdanie Starosty z prac Zarządu w okresie międzysesyjnym.
3.
Informacja o ogólnej sytuacji ZOZ w Nidzicy.
4.
Raport o stanie Powiatu Nidzickiego za 2024 rok, w tym:
2)
podjęcie uchwały w sprawie udzielenia Zarządowi Powiatu w Nidzicy wotum zaufania.
5.
Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Nidzickiego za 2024 rok:
1)
przedstawienie sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu za 2024 rok,
2)
opinia Komisji Rewizyjnej o wykonaniu budżetu Powiatu za 2024 rok,
3)
opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w Olsztynie o przedłożonym przez Zarząd Powiatu w Nidzicy sprawozdaniu z wykonania budżetu Powiatu Nidzickiego za 2024 rok,
4)
wniosek Komisji Rewizyjnej w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu za 2024 rok z tytułu wykonania budżetu,
5)
opinia Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wniosku Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu w Nidzicy w sprawie udzielenia absolutorium dla Zarządu Powiatu w Nidzicy za 2024 rok,
7)
podjęcie uchwał w sprawach:
a)
rozpatrzenia i zatwierdzenia sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu Powiatu Nidzickiego za 2024 rok,
b)
udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu w Nidzicy za 2024 rok.
6.
Podjęcie uchwał w sprawach:
1)
zatwierdzenia rocznego sprawozdania finansowego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy za rok 2024,
2)
oceny sytuacji ekonomiczno-finansowej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy,
3)
przekazania skargi na działania Kierownika Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Nidzicy,
4)
wskazania członka organu stanowiącego Powiatu Nidzickiego na kandydata do składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Zespołu Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Nidzicy,
5)
wskazania członka organu stanowiącego Powiatu Nidzickiego na kandydata do składu Komisji Konkursowej do przeprowadzenia konkursu na stanowisko Dyrektora Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Nidzicy,
4)
zmian w budżecie powiatu na 2025 rok,
7.
Interpelacje i zapytania radnych.
8.
Wnioski radnych i sprawy różne.